Time på sykehuset

I dag kom jeg meg endelig opp i riktig tid, vell å merke en time etter planen. Men likevell rakk jeg det jeg skulle, så jeg er fornøyd! Hadde en urolig natt hvor jeg sto opp minst 5 ganger for å gå på do. At det går an! Men det begynner vell å bli dårlig plass til lille babyen nå.

Dro til legen og tok blodprøver i dag for å utelukke svangerskapskløe. Tviler på at jeg har det, men de vil jo helst være 100% sikker, og i og med at jeg har litt kløe på hender og føtter så er jo det er symptom på nettopp det. Etterpå gikk turen til St.Olavs Hospital for en samtale med jordmor angående fødsel. Møtte verdens hyggeliste jordmor og snakket med henne i 45 min om tanker og følelser rundt fødsel. Da jeg gikk derfra fikk jeg en god følelse, så nå gleder jeg meg bare til babyen kommer. Nå er jeg ikke livredd fødsel, men gleder meg til hele opplevelsen. Nå er jeg veldig glad jeg fikk et møte med jordmor, det hjelp meg mye.

Hadde egentlig store ambisjoner om å dra på den store sparedagen 2012 på Rica Nidelven hotell i dag. Synes det var litt viktig å få med seg i og med at jeg jobber i bank. Men da jeg hadde vært på farten i 5 timer måtte jeg bare innse at jeg var for sliten til å holde det gående i 5 timer til. Dro heller hjem og tok meg en 2timers hvil. Skal trossalt opp TIDLIG i morgen på kjøretime. Deretter rett til 2 frisørtimer… Må spare litt energi, heheh


Jordmora sa jeg hadde liten mage, føler meg fortsatt ikke høygravid jeg

3 kommentarer

Siste innlegg