Hormonella De Luxe!

For en dag! I sta var jeg en tur å handlet på Rema, det er ca 10 min gange herfra. Egentlig var jeg så sliten etter turen tidligere i dag at jeg ikke orket å traske hjem med varer i dypsnøen, men siden jeg hadde lovet kjæresten min å ha middagen klar når han kom hjem fra jobb så måtte jeg nesten gjøre det. 

Handlet alt for mye – som vanlig. Og endte opp med 3 stappfulle bæreposer og ei veske som var full av varer. Og da jeg hang veska over skuldra for at det skulle bli litt lettere å bære alle posene, fant veska ut at den skulle bli HELT UMULIG! Den skled ned fra skuldra Om og om igjen. Jeg tror jeg måtte stoppe minst 5 ganger for å henge den over skuldra på nytt, men noen sekunder senere skled den ned igjen. Da fikk jeg NOK! Jeg kverket nesten mobilen min idag, og nå var det veska sin tur!

Det endte med at jeg lot veska falle ned fra skuldra, og trakk den som en plog bak meg hele veien hjemover. Takk og pris for nysnø så funket det helt fint. Hahah, Det ble mye lettere, og veska fikk sin “straff”! Merker jeg er litt irritabel når det ikke går min vei – sikkert hormonene som gjør det. Fikk mest lyst å kaste veska da jeg kom hjem – gjerne sammens med mobilen min

9 kommentarer

Siste innlegg