Enda en time hos frisøren

I dag var jeg hos frisøren igjen, på en reklamasjonstime. Jeg ble nemlig ikke fornøyd da jeg var der sist. Ikke fordi jeg er for kresen, men fordi jeg ikke fikk det jeg hadde bestilt. Håret ble helt orange, og det er vell skrekken for alle! SÅ det skulle de fikse i dag da. Men etter timen er jeg fortsatt ikke fornøyd. Tror ikke det er noe vits i å dra tilbake å klage en gang til, jeg får heller finne en ny frisør. Skal iallefall ikke tilbake der jeg var! Huff  å huff. Hyggelige folk, Men dårlig resultat!

Senere på kvelden var vi på visning. Hadde gledet meg til denne visninga, fordi leiligheten så utrolig lekker ut på bildene. Men den var litt midre enn ventet. Knallfin, men ble kanskje litt for trang? Ellers så er jeg alt for kresen…? Tror iallefall ikke vi kjøper denne.

På vei hjem fra visninga fikk jeg kjøre! Hurra! Nå har jeg blitt hektet på å kjøre, og i stedet for å være livredd synes jeg det er dritkult! hahah, jeg eeelsker det! Det er første gangen jeg har kjørt i mørket, men det var ikke noe problem. Var ikke sååå vanskelig med langlys som jeg hadde sett for meg. Kjæresten min følte seg også veldig trygg med meg bak rattet. Men han ble ikke helt fornøyd da jeg krasja i snøkanten i ei rundkjøring. Hahha, har vell fortsatt litt å lære, spesielt det med OVERSIKT!  (Very important) 

 

7 kommentarer

Siste innlegg