Not as I promised

Jeg lovte Lukas minst en time med friskluft hver eneste dag, uansett hva! Men det har ikke blitt slik jeg håpet! Jeg triller minst en time hver dag ja, men frisk luft?! Nei det er et kapittel for seg selv…

Føler vi bor på et industriområdet, og det er ikke langt i fra. I nærheten er det masse lagerbygninger og tungtransport som kjører fra og til. Masse eksos! Og mye biltrafikk som gjør lufta skitten og støvete. Synes det er ille at gullet som så vidt er en måned skal puste inn all den skitne lufta!

Heldigvis har det regnet en del i det siste slik at det ikke er like støvete. Og nå er det jammen meg ikke lenge til vi flytter heller! Litt mer landlig here we come!!!

 

1 kommentar
    1. Ikke lenge igjen nå! Jeg gleder meg! Finnes ikke noe motivasjon i å traske på et smalt fortau med barnevogna med masse trafikk rundt akkurat…

Siste innlegg