Advarsel, ikke gå til denne frisøren!

Dette innlegge burde ha blitt skrevet for lenge siden, men bedre sent enn aldri….

Rett før jeg fødte dro jeg til frisøren for å stripe håret, jeg ba om striper i hette og ønsket å få hvite striper. Frisøren forteller meg at hun ikke kan ta hettestriper på meg, fordi håret er for slitt, og det vil slite for mye på håret å stripe det på den måten. Derfor sa hu at hun måtte ta foliestriper – og det var greit nok for meg det! For jeg vet håret er en del slitt, og når hun forsøkte å dra håret gjennom hullene i hetta, så var det nesten umulig og jeg mistet mye hår.

Hun spør deretter om jeg liker fargen jeg har nederst på håret, altså den slitte gulfargen.Da forteller jeg klart og tydelig at jeg ønsker mye lysere striper enn den fargen. Så begynner frisøren stripingen da. Hun tar ut foliene kjempe fort slik at håret ikke rekker å bleikes ned til riktig farge. Så bleiker hun ikke håret nederst, kun øverste halvdel?! Eh, trodde hun skulle ta resten etterhvert, men det hadde hun ingen planer om.

Resultat: Halve håret er stripet, kun øverste del! Og det ble gule striper fordi hun tok de ut for fort.

Da jeg kom hjem så jeg hvor forferdelig det så ut, og ringte ned til frisøren og klaget. Da fikk jeg ny time for å rette opp på feilene! Da jeg kom på time nummer to forteller en annen frisør at JODA, foliene ble tatt ut for tidlig, derfor måtte de ta avfarging på meg for å lysne stripene. Jeg sier jeg ikke ønsker grått hår (noe som fort skjer når de bruker avfarging) og det skulle jeg slippe å få. Men stripene ble grå! SÅ i stedet for å ha orange hår, var det nå grått! Ikke noe bedre for å si det sånn!

I tillegg forteller jeg at jeg ikke skjønner hvorfor hun kun stripet øverste halvdel av håret. Da får jeg beskjed om at hvis jeg skal stripe resten av håret må jeg bestille ny time, og betale på nytt. Eh, det var jo derfor jeg dro dit i starten: FOR Å STRIPE HÅRET. Ikke bare øverste halvdel?! heregud, er det så vanskelig å forstå??

Det var rett og slett en mislykket frisørjobb. Er det virkelig så vanskelig for dem å stripe hår?! Dit skal jeg ALDRI dra igjen. Betale over 1000 kr for å se ut som en fugl på håret. Så nekter de å fikse problemet på time nummer 2, bare gjøre det enda verre… huff å huff. Dette var altså på Antoniette Frisør på Trondheim Torg. Det er dårlig kundeservice at de ikke fikser problemet når kunden ikke blir fornøyd!

Nå har jeg bestilt meg ny time for å stripe håret. Synd å betale dobbelt opp, men sånn går det når noen frisører ikke gjør jobben sin bra nok. Denne gangen blir det NIKITA, for der har jeg alltid blitt rimelig fornøyd!

11 kommentarer

Siste innlegg