Det gikk da overraskende bra

I dag hadde jeg endelig kjøretime igjen. MEEEN! Da jeg voknet i morgest var det full snøstorm og masse snø på veien. Gruet meg til å kjøre i slikt føre. Men heldigvis ga det seg til jeg hadde kjøretime, og det var ikke glatt på veien i det hele tatt. Kjøretimen gikk kjempe bra, og snart skal jeg ha enda en time. Den kjørelæreren jeg hadde sist har tydligvis byttet meg bort, for nå har jeg fått en ny lærer – men han var like grei han også.

For å være litt fornuftig å utnytte tiden best mulig gikk jeg til kjøreskolen. Gikk kjempe fort for å få litt trening, og hjemover jogget jeg! Jogget for første gang på et år!! Det føltes utrolig bra! Deilig å jogge igjen!!!

Har også begynt å pakke til vi skal flytte. Det er jo bare en måned igjen. FIk ktak i to stoooore esker, og den ene er stappfull av jakker, den andre av sko! Men fortsatt har jeg over 100 sko jeg ikke har pakket ned. Skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal få plass til alle skoene mine…. 

3 kommentarer

Siste innlegg