Full timeplan

Noen ganger tar jeg meg selv i å lure hvordan jeg skal rekke alt jeg bør rekke! Men så fant jeg ut at jeg trenger jo ikke å unne meg luxusen å sove fra 12 til 12 hver dag. Hvis jeg står opp klokken 8 noen dager rekker jeg jo å gjøre så mye mer! Om en uke flytter vi, men før den tid er det myye som må gjøres!

Planen for kommende uke:

  • Ringe megler
  • Ringe rådgiver
  • Dra på NTNU og fikse noe
  • Legetime
  • Barselgruppe
  • Pakke ned hele leiligheten
  • Vaske rundt hele leiligheten
  • Dra å kasta rask
  • Levere en kommode til søstra mi
  • Finne ut hvor dåpsmøte er
  • Dra på Ikea og Skeidar
  • Kjøp seng
  • Ha en kjøretime til
  • Organisere papirene mine
  • Kjøpe inn alt jeg mangler til vi flytter

Dette er bare noe av alt jeg må rekke! Må nok ha på vekking noen dager fremover nå. I morgen får vi besøk allerede 08.30, og 9 blir vi hentet.

4 kommentarer

Siste innlegg