Jeg er ei dukke!

Søstra mi sier jeg er som ei dukke! FOrdi jeg hverken drikker eller går på do. Hahah, ja jeg drikker svært lite og sjelden, og går sjelden på do.

I dag var jeg til legen. Noe er galt med kroppen min. Jeg blir veldig svimmel og er nær å besvime noen ganger. Tenkte det var på tide å sjekke blodtrykk og blodprosent og alt annet man kan sjekke. For jeg kan ikke besvime! Jeg er jo hjemme alene om dagene med en baby!! Legen sa alt var tipptopp, og ingenting slo ut på prøvene. MEN jeg må begynne å drikke mer! Jeg drikker kanskje bare 0,5 liter på 24 timer, og det er ILLE når jeg i tillegg ammer. Men kroppen min sier aldri i fra når den trenger veske. Det er sjelden jeg føler meg tørst, så  jeg glemmer liksom å drikke. Nå skal jeg gjøre det til en vane å drikke hele tiden! Det trenger jeg!

3 kommentarer

Siste innlegg