Jeg startet en brann

Hjelp azza, at det går an! I går hadde vi ha hjemmekveld med Wiispilling, godisspising og filmtitting, og da synes jeg det er utrolig koselig å tenne stearinlys. Hadde tennt maaange lys, og det ene lyset begynte å brenne ned. Men vi tenkte at det fortsatt hadde noen 10minutter igjen før det var helt brent ned.  Men i Wii- kampensHete glemte vi helt av lyset – helt til papirbiten lyset satt fast i tok fyr. Martine sprang for å slukke det og pøvde å blåse ut flammen, men det hadde motsatt effekt og flammen ble  større. Jeg var redd for at det skulle bli enda verre så jeg tok det første jeg fikk tak i for å slukke flammen. Og det var en putetrekk som jeg slengte over og fikk slukket det. Puuh! Liten brann, men kunne ha blitt  så my verre OM VI IKKE HADDE REAGERT FORT NOK


2 kommentarer

Siste innlegg