Jeg er på trykk!

På mammanet er det min fødselshistorie som er ukens historie. Utrolig gøy! Har jo en litt mer detaljert fødselshistorie her på bloggen, så den på mammanet er litt forkortet og mangler alle detaljene. Men utrolig gøy å bli ukens historie! Fikk også en hyggelig mail fra Mammanet!

I dag er jeg meget fornøyd med egen innsats, og det må være lov! Jeg startet dagen som sagt 05.30, og da rekker man jo å gjøre såå mye! Har blandt annet:

  • Hatt kjøretime
  • Solt meg hjemme hos Victoria
  • Handlet mat
  • Gått flere trilleturer med Lukas
  • Vasket vinduer på terrassen
  • RYddet terrassen slik at den ble superduper
  • Vasket gulv
  • Ryddet leilighet
  • Bruke masse tid med Lukas, vi har koset oss, lekt, hatt masse kvalitetstid sammen
  • Intodusert fast føde for 2.gang
  • Laget album fra dåpen
  • Brettet klær
  • Vasket flere maskiner med klær
  • Tørket støv

Blablabla, lista er lang! Føler jeg har rukket så mye på en dag, men sånn er det vell når man startet dagen i “riktig” tid, og ikke sover til klokka 12. Kanskje jeg skal starte flere dager så tidlig? 

3 kommentarer
    1. Godt at det gikk så bra og ikke var vondt. Hadde selv det jeg vil kalle drømmefødsel. Vondt er det jo,,men absolutt overkommelig. Men tenker at alle fødsler er forskjellige, så forstår at noen synes det. Rier i flere døgn, tangforløsning, seteleie ol. Kan se for meg jeg ikke hatt snakket like pent om fødsel i det tilfellet;)

    2. Så artig. Fikk min historie på babyverden.no i starten av desember!
      Så fin blogg du har!! Har om graviditet, fødsel og tiden etter på min egen blogg og. Artig å lese andres historier 😀

Siste innlegg