Politi overalt ! Omg

I dag hadde jeg veiliedningtime trinn 3 på kjøreskolen. Jeg nærmer meg oppkjøringe i raskt tempo nå, og så virkelig frem til denne veiledningstimen. Jeg føler jo at jeg har full kontroll! Meningen med denne timen var at jeg skulle kjøre en times tid, for så å få tilbakemelding på kjøringa mi.

Underveis da jeg kjørte møtte jeg på masse politifolk! De sto i rundkjøringer, og på ulike områder ved E6. Det har jo vært et ran i Trondheim i dag, så de stoppet varebiler for å se om det var noe tyvegods i dem! Jeg må innrømme jeg mistet litt fokus når jeg møtte på politi overalt hvor jeg kjørte! (det henger nok igjen fra tiden da vi bodde i USA da olitiet hadde det som hobby å stoppe alle biler helt uten grunn) Så timen gikk vell ikke helt som planlagt.

 

FIkk beskjed om at jeg trenger en time for å trene litt på rundkjøringer og lyskryss! WTF?! jJeg som er såå flink!  Ok da, kanskje jeg trenger det da?! Men uansett, greit å ha en time rett før oppkjøringa for å frisk opp litt. Det er vist månedsvis med ventetid før oppkjøring, så da er det greit med en ekstra time. Nå har jeg kun 2 dager igjen med kjøring og det er lngkjøring, så er alt i boks! Jippi! 

0 kommentarer

Siste innlegg