Det var en meget hyggelig overraskelse

Da har vi kommet hjem fra Kino, og KonTiki var en bra film det! I og med at det var 1000 biler parkert i byen, måtte vi parkere laaangt unna Kinoen, og fikk oss en god spasertur. Rakk ikke å få med oss starten på filmen, men gikk bare glipp av 5 minutter, og det var sikkert ikke noe viktig. Da vi kom inni kinosalen fikk vi oss en hyggelig overraskelse. De hadde satt fram Popcorn på alle setene, og en brus i alle flaskeholderne. Og det var to ledige seter ved siden av oss, så vi kunne spise så mye popcorn vi bare ville! 

Men for å si det sånn, jeg greide ikke å spise opp halve min en gang, det var jo så stor boks! Men hyggelig å få det servert slik! Er glad vi dro på kino, for det var veldig hyggelig med en søsterkveld uten babyene. Men jeg må innrømme jeg savnet Lukas noe helt sykt! Det var veldig godt å se han igjen da vi kom hjem, hehe…. 

3 kommentarer
    1. Begynnelsen var veldig viktig den 🙂 Viste når Thor var liten,han skulle tøffe seg å hoppe på isen,så falt han uti..han hadde druknet hadde det ikke vært for vennen sin (en av de som ble med på flåten,husker ikke helt hvem..tror det var han som ble så dårlig) 🙂 Derfor kunne han ikke svømme 🙂

    2. Anette Røsand: oiiii! det gikk vi jammenmeg glipp av! men bra du fortalte meg det, da gir jo hele handlingen litt mer mening:D tusentakk <3

Siste innlegg