En perfekt aften!

Så deilig å våkne opp å føle seg i bedre form.  Lukas er heldigvis bedre han å, men fortsatt veldig snufsete. I dag har mannen til Mamma 50 årsdag, så vi skulle hjem hos dem å feire! Noe vi gledet oss utrolig til! Man blir jo lei av å sitte hjemme hver dag i en hel uke, og kanskje blir man fortere frisk om man kommer seg litt ut?!

Før bursdagsfeiringen dro vi på City SYd å kjøpte en kake på bakeriet, og kort! Gaven var allerede i boks, vi spleiset med søstra mi og lille familien hennes og broren min så ga vi han en Gitar! Noe han hadde ønsket seg.

Mamma hadde laget deeeeen herlige maten, hvor det bare var å forsyne seg. Synd jeg ikke tok bilder, for det var LITT av et utvalg! Det passet meg ypperlig siden jeg ikke hadde spist noe på hele dagen. Etterpå smakte jeg på ALLE kakene, og det var mange : kakemons som jeg er! VI var rundt 25 stk tilsammen, men de har jo så god plass i huset at man merket nesten ikke at det var så mange folk der.

For en super koselig kveld. Jeg elsker slike tilstellninger! 





1 kommentar

Siste innlegg