AtB e no Dritt

Her om dagen da jeg skulle ta buss ble jeg rimelig sjokka! Bussen som kom å plukket oss opp var en buss fra 60-tallet, det så iallefall slik ut! En så utrygg buss har jeg aldri opplevd tidligere, den var jo direkte farlig i trafikken for oss med barnevogner! Det var ingen plass å feste vogna, og det er alt for dårlig! Enn hvis det hadde skjedd en trafikkulykke, eller en bråbrems?! Jeg hadde virkelig ikke lyst å bli med bussen der og da, men måtte komme meg av gårde. 

Har aldri følt meg så utrygg på en buss før. Jeg måtte stå å holde fast vogna så godt jeg kunne. Men hadde det skjedd noe, så hadde jeg sikkert lettet fra gulve, å flydd gjennom lufta selv. Bussen kjørte veldig fort med tanke på hvor utrygg den var. Skjønner ikke at ATB tar kjangsen på å kjøre med slike busser jeg!

Det var ledninger som stakk ut flere steder, og hull mellom døra og gulvet på bussen, slik at jeg så veien utenfor. Det var tydelig at denne bussen ikke hold dagens standar for sikkerhet. Skjønner ikke at de har lov å bruke slike busser jeg. Må det skje noe alvorlig før de lærer?! LAtterlig skuffende! 

Ingen plass å feste barnevogna:

Ledninger som stikker ut midt i bussen:

Farlig å holde seg fast her

Urgamle LærHåndtak

GLippe mellom Gulv i Buss og Dør på Buss

æsj

2 kommentarer

Siste innlegg