Besøk meg

Da vi kom hjem fra SHopping i dag, rakk jeg gjøre litt husarbeid før vi fikk besøk. Jeg elsker å få besøk, og i dag var det Lukas oldemor Britt som kom en tur, og Farmor Anita. Anita benytter hver anledning hun kan for å treffe Lukas, og det er jo så koselig, han blir jo så glad. Lukas var i storform, men ble etterhver litt trøtt, for han har kun sovet 2 timer i dag, mot 5 timer som er normalt for han. Så da besøket hadde dratt og klokka var 5, skjønnte jeg at jeg måtte finne på noe lurt sånn at han ikke tok natta allerede klokka 5!……


Tittei, her er jeg! Hohoho

yeaah….Derfor tok jeg på han ull og parkdress, og tok han med ut i friskluft. Så fikk han disse på egenhånd igjen, og det var like stas som sist. Etterpå fikk han prøve å kjøre en liten minitraktor, mens jeg holdt i han og kjørte han litt rundt. Det synes han også var gøy, men etter en halvtimes tid merket jeg at det ble nok for han, for han ble bare mer og mer trøtt. 

ELSKE Gulle mitt!

…SÅ vi gikk inn, spiste grøt, og tok kveldsstellet. Og han sovnet klokka 18.00! Nå skal mammsen bare kose seg, se film, spise godis og lage middag til Pappsn kommer hjem. Ha en super Fredagskveld alle sammen! 

1 kommentar

Siste innlegg