Here we go again

I dag dro jeg og Lukas sammens med Eli hjem til søstra mi og Ariana, før vi tok turen videre til City SYd. Var på utkikk etter noe fleeceklær til Lukas, men fant ikke noe som var i noen fine farger. De selger jo bare grønn og knallorange jo. Nei, jeg får ta turen innom Barnas HUs på Mandagen, jeg vet utvalget er større der. Men vi fIkk iallefall en koselig tur med venner og handlet litt mat. 

Lukas har kun sovet i 2 timer idag, og det er 3 timer mindere enn normalt. Tipper han kommer il å sovne veldig tidlig i kveld. VI er hjemme alene til 22.30 idag, og da synes jeg egentlig Lukas kan være oppe litt lengre enn vanlig. Men her er det han som styrer rytmen, og kjenner jeg han rett så er det ikke lenge til han kaster inn årene:) 

SLik så vi ut på City Syd i dag:

 

Lukas: Smokkerem Bambam Smokk BarnasHus/Meda Smekke NameIt  Bukse Mayoral

Meg: Bukse Bikbok Bluse Gina Tricot

Oh, håret mitt har blitt langt! Har ikke sett det før nå

Har du hatt en fin Lørdag så langt? 

0 kommentarer

Siste innlegg