Gøy på landet

Det er faktisk veldig gøy å bo på landet, og veldig idyllisk også. Spesielt når det er så nydelig vær! Jeg elsker å bo litt landlig, men likevell så nærme alt. Her er det utrolig fint og barnevennlig. Og maaange barn ikke minst, og det er jo bra når Lukas vokser opp.

I dag sto vi opp 0730 og gikk tur i finværet. Lukas storkoser seg alltid på tur, og jeg får masse energi av å komme meg ut i friskluft. Trilleturen utviklet seg til en delvis joggetur fordi jeg plutselig følte meg så sprek. Tok meg en fin runde mens jeg holdt på, uten joggesko og sportsBh, kanskje ikke det beste, men det funket da det også!

Da vi kom hjem fra tur var det bare å skifte på meg og Lukas fordi jeg skulle til byen, og Lukas skulle til Farmoren sin. Jeg leverte Lukas hjemme hos Victoria, og tok bussen videre å gjorde noe ærend. Møtte bla. ei fremmed jente i byen for å kjøpe 2 psykologibøker av henne. Lukas skulle være med farmor, tante, søskenbarnet sitt og Oldemor på enda en tur mens jeg gjorde alle mine ærend. 







Har du hatt en fin dag? 

1 kommentar

Siste innlegg