Livredd hunder

Gårsdagen startet vi med en trilletur i marka, noe som er en standard start på dagen her i gården. Men denne gangen hadde jeg på treningsklær og jogget som en helt nesten hele veien. Deilig!

Da vi kom hjem og hadde ordnet oss, kom mamma å hentet meg og Lukas. Hun var så snill at hun kjørte meg til Legen slik at jeg kunne ta noen blodprøver, og passet Lukas i mens. Etterpå tok vi turen hjem til mamma og hun serverte verdens herligste grønnsaks/kjøttsuppe! Omg! Trodde ikke SUPPE kunne være så godt!! Håper jeg får den servert snart igjen, for det er noe av det beste jeg har smakt – EVER!

Lukas fikk hilse på Leo igjen, men det var ikke noe suksess. Han var livredd hunden og gråt hver gang han nærmet seg! Rart egentlig, for han har aldri hatt noen ubehagelige situasjoner med dyr, og mamman er jo en SÅÅÅ dyreperson. Men etter noen timer ble han mer og mer vant til Leo, og aksepterte at han kom veldig nærme uten å reagere slik han gjorde i starten. Det er bare å venne seg til han, for Leo er jo en del av familien han også, hehe…

a

Leo som er så snill og god. Og som eeelsker oppmerksomhet
 Jeg har okkupert hele salongbordet med alt babyeblåe stasjet til Lukas <3
Det er så fint hjemme hos mamma, elsker det huset!

2 kommentarer

Siste innlegg