Knall og Fall + TGI FRIDAYS Trondheim

Da jeg skulel gå ut av bila da vi hadde parkert i sentrum i dag, greide jeg å snuble i en kantstein. Jeg ser sjeldent hvor jeg går, og jeg ser nesten aldri ned på bakken. SÅ det endte med at beina satt seg fast mellom bila og kantsteinen, og jeg landet på ene kneet mitt. FORAN ALLE SOM SATT PÅ UTESERVERING! Herlig,eeeehm….! Fikk kjemep vondt i kneet, men enda mer vondt i foten som måtte ta imot fallet. Heldigvis kom kjæresten min som en reddende prins og løftet meg opp igjen! Kanskje mer flaut enn vondt!

Så gikk turen til TGI FRIDAYS!!

Vi var så heldig at vi fikk booket bord til i dag, så vi fikk med oss generalPrøve uka vi også. Greit å teste ut en ny plass med halv pris på alt man bestiller. Fikk beskjed om at vi måtte være tålmodig med de ansatte da vi entret restaurranten. Vi elsker TGI Fridays, og spiste der flere dager i uken da vi bodde i  USA, så at de har kommet til Trondheim er jo bare helt perfekt for oss! Vi fikk også beskjed om at vi måtte velge noe fra forskjellige menyer, vi kunne ikke bestille fra samme meny. SÅ jeg endte opp med en sandwich, mens kjæresten bestilte det samme vanlige! 

Servicen var topp, og maten var god. Ikke helt som i USA; men ingenting kan måle seg med TGI Fridays der. Men de hadde faktisk free refill da, og det er vell den eneste restaurranten i Trondheim som har det? Så det var jo en hyggelig overraskelse! 

SLik ser det ut: 
Moi! Ivrig som bare det
Namnam, kjempe smakfullt. Og chipsen var supergod

Vi fikk feil dessert!! Vi bestillte browniesObsession men fikk Oreo ISkake. Vi sa ikke ifra, for det så godt ut dette også, noe det absolutt var. 


Liker du maten på TGI Fridays? 

2 kommentarer

Siste innlegg