Sirkus Shopping, Min vurdering

Da vi kom til Sirkus shopping ble jeg overrasket over hvor digert det var. Nesten som en stor flyplass, med et godt utvalg av butikker. Jeg liker ikke å shoppe når det er milevis med køer, og folk som presser seg frem overalt, men det må man bare regne med når det er nyåpning. Det roer seg nok etterhver, håper jeg. SYnes senteret hadde mange spennende butikker, masse som jeg liker! Jeg gleder meg til å dra tilbake senere for å se enda mer, uten så mye folk overalt!

  • Det som var negativt var at det var veldig møkkete overalt. De hadde rengjøringsfolk som jobbet for harde livet,  plukket søppel og vasket. Men de hadde ikke nok rengjøringsfolk. De skulle hatt enda flere. Der man kunne sitte å spise var det et grått lag med skit på gulvet, nesten til å miste matlysten av. SYnes også de kunne ha hatt enda flere sitteplasser, og gjerne en ammekrok(ammerom) Slik mange andre senter har. 

 

  • Handlevognene kunne ikke trilles i trappene, men var limt fast. Dette gir jo en trygghet om at vogna ikke skal skli til siden eller bakover. MEN når rulletrappa stopper, kommer man seg ingen vei. Da sitter man faktisk fast i rulletrappa og får milevis med kø bak seg. Dette skjedde når vi var der. Man er som limt fast på stedet, og tilslutt måtte vi ta heis: Jeg som har heis-Skrekk! At rulletrappa skal stoppe opp første dagen synes jeg er dårlig.

 

  • Det var  veldig store avstander mellom parkeringskjeller og shoppingdelen på senteret. Langt å gå, og man bør nok sette av en god del tid hvis man skal shoppe her. Det tar tid å komme seg gjennom alt,Men sånn er det vell når det er så stort som det er!?

 

Alt i alt så hadde jeg en bra handleopplevelse. Kommer nok til å dra tilbake senere å ta meg litt bedre tid til å se i butikkene jeg liker. Dette kommer ikke til å bli mitt “hovedShoppingSenter” men mest fordi det er det kjøpesenteret som er lengst unna der jeg bor. Uansett, gled dere til å dra dit. Det var faktisk veldig bra! 

2 kommentarer

Siste innlegg