Im seriously GOOD!

Jeg har holdt det hemmelig for de aller fleste, men i dag hadde jeg OPPKJØRING! VIlle ikke si det til noen. for da var presset større. Det var kun mamma, søstra mi, broren min og kjæresten min som visst om det! Jeg kjørte meg selv til kjøreskolen i formiddag, og møtte kjørelæreren min som ga meg en god Peptalk og tok meg med på en liten kjøretur. Hun oppmuntret meg veldig, og fikk meg til å glemme hvor nervøs jeg var, herlig!

Sensoren sa vi skulle kjøre en del på LAndevei, så vi kjørte fra Nidarvoll til VIkhammer, så videre mot Narvik, tilbake til VIkhammer gjennom VIkhammer Sentrum, og så tilbake til kjøreskolen igjen. Da jeg nettopp hadde startet kjøringen og skulle ut på E6, ble jeg blokkert av en stoooor lastebil og måtte bråååbremse. Da trodde jeg løpet var kjørt. Men resten av turen gikk helt perfekt, så det endte med at jeg fikk Bestått! Hurra!!!! Jeg har endelig fått lappen! For en god følelse!


G

 

8 kommentarer

Siste innlegg