Hjelp! Det brenner!

I går kveld hadde jeg tent mange stearinlys og kubbelys. Jeg og kjæresten min skulle se på film og jeg inntok favorittstillingen i stolen! Da jeg skulle reise meg for å sette på film til oss, datt puta jeg brukte bak ryggen, ned på lysene som var tent. Og det merket jeg ikke med en gang. Ikke før det begynteå lukte merkelig. Jeg så meg rundt for å finne ut hvor lukta kom fra, og da oppdaget jeg DEn store flammen!!! Puta hadde tatt fyr, og flammen ble bare større og større. Jeg fikk panikk og tok tak i puta å slo den mot stolen for å slukke flammen. Men da sprutet det glo overalt, så tilogmed teppet ble svidd. Derfor kastet jeg et pledd over og fikk slukket flammenb, verre gikk det med pleddet. Huff, ødela stolen også


4 kommentarer
    1. Uf det der er ekelt. men jeg vil tipse deg om brann teppe man får kjøpt hos forsikrings selskape sitt. Og et ant tips er vel å kutte ned på levende lys bak stolen. Det er faktisk mange branner som starter av et kubbe lys. Lykke til 😀 Klem

    2. May: jeg skal så absolutt kutte ut levende lys bak stolen, og når jeg er hjemme alene. Og investre i et slikt brannteppe, det burde egentlig alle ha hatt

Siste innlegg