Im a Virgin

Jeg har aldri kjørt alene! Nå har jeg endelig fått lappen, og førerkortet kom i postkassa på Lørdag! Men jeg har fortsatt ikke kjørt min første tur alene enda! Jeg må innrømme at det skremmer meg! At jeg er helt alene med hele ansvaret. Altså, jeg synes jeg er en god sjåfør (om man kan si det) for jeg er oppmerksom og forsiktig, rolig og tålmodig i trafikken. MEN hvis det skulle oppstå noe, så liker jeg ikke tanken på å være alene i bilen.

I morgen skal jeg ta min første jomfrutur! For første gang må jeg kjøre alene. Lukas skal nemlig en tur til legen, og da er det mye lettere å kjøre dit, enn å ta 2 busser! Så planen min er å kjøre kjæresten til skolen først, for så å kjøre til legen. Det må jo bare gå bra! På tide å stole på seg selv! (men jeg må innrømme at jeg får sommerfugler i magen av å tenke på det. hoohho)

Her ser dere kommentarene og vurderingen jeg fikk etter førerprøven! 

3 kommentarer

Siste innlegg