Shoppingtips Fra Mamsen

Jeg ønsker å tipse dere om en spennede nettbutikk jeg har funnet!!! Nemlig BARNOGBABY.  De har et godt utvalg i masse lekre klær til baby og barn, og selger forskjellige merker som Busha, Gymboree, Rileyroos og nå har de nettopp fått inn LilleLam også! Jeg har funnet sååå mye fint på Barnogbaby som jeg vil kjøpe til Lukas! Blandt annet en pakke med 7 smekker til kun 99 kr!!! Vi har et stooor forbruk av smekker, så det er midt i blinken. Under ser dere noen av mine favoritter fra nettbutikken:

 Elsker disse tøflene                                  Nydelige tøfler fra LilleLam               Genialt med så mange smekker til kun 99 kr

 


Denne er min favoritt, nydelig!   Jeg elsker halstørkler. Det er så fint på baby   Lekker skjorte


Disse er såååå søte              Elsker at butikker selger slike sett               Kunne gjerne tenkt meg dette

 

 

Dette settet vil jeg ha til Lukas

Nyydelig kjole!! Kun 100 kr!! 

Denne pakken er på salg til bare 100 kr! Litt av et kupp!!

Har du shoppet på denne butikken før? Hva er din favoritt fra butikken? 

5 kommentarer

Siste innlegg