Sick!

Jeg har vært litt dårlig på oppdattering i det siste, men det er fordi jeg har hatt så utrolig mye å gjøre! Dagsplanen har vært helt full, og pluttselig er klokka 12 på natta, pg det er leggetid. VI har vært på farten hele dagene uten tid til å trekke pusten!

I dag startet dagen 06.30. VI skulle kjøre kjæresten på skolen, så skulle jeg kjøre alene for første gang. Jeg og Lukas skulle nemlig til legen for å sjekke han. Vi kjørte i morgest 07.45, akkurat tidsnok til å treffe på morgenrushet! Kjæresten min skulle på skolen midt i sentrum, og derfra måtte jeg kjøre alene med Lukas å finne frem til legesenteret, og finne parkering. Gruet meg veldig til å kjøre alene, ikke nok med at det var midt i morgenrushet, men det var bykjøring i tillegg! MEN DET GIKK JO STRÅLENDE BRA!!!  Jeg er så stolt av meg selv. Føler jeg mestret det perfekt, og følte meg veldig trygg.

Det var en fin første-tur alene i trafikken!!

Det gikk kjempe bra hos legen, og etterpå kjørte vi hjem til mamma som skulle passe Lukas mens jeg dro til min lege. (Jeg og Lukas har nemlig ikke samme lege, og min er helt på Melhus) Vi hadde noen timer sammen hjem til mamma før jeg måtte dra til legen, og tiden benyttet vi til å trille en gå/joggetur, og da tok vi med oss Leo også. Han EEEELSKE Jo å gå tur, og var strålende fornøyd med at han fikk løpe en del! 


 

0 kommentarer

Siste innlegg