Kjipt å ikke komme seg inn i egen leilighet?!

Jeg kan ikke leke at jeg er ekspert på veiene, jeg er jo ganske så newbie enda! Da jeg var på vei hjem fra legen og skulle kjøre fra Klettrundkjøringa mot Tiller, begynte ALLE bilene å kjøre forbi meg. Jeg skjønnte ikke hvorfor, men det forsto jeg fort da jeg så ned på Speedometeret. JEG KJØRTE I 60!!!! Ikke rart folk blir utålmodig. Min konklusjon er at jeg trives bedre med Bykjøring enn “landeveiskjøring”. FØler meg MYE tryggere i bykjøring! Men nok om kjøring, nå har jeg plappret nok om det for ei goood stund, hahha! 

Jeg og Lukas leverte bila på jobben til pappsen da jeg var ferdig hos legen, siden vi kun har ei bil. SÅ tok vi bussen for å besøke søstra mi, som bor på hjemmveien. Da jeg kom frem til henne kom jeg på at jeg hadde lagt igjen leilighetsnøklene i bila! Typisk altså. Jeg som skulle ha middagen klar til pappsen var ferdig på jobb. Det hele endte med at pappsen måtte hente oss, og det klokka 21.30! Å Lulas var våken helt til vi ble hentet, og han legger seg vanligvis 19.30-20.00! Kan tro det var en baby som begynte å bli rimelig overtrøtt!:) 


 Huset til mamma og mannen er sååå lekkert! Nå er det skikkelig høststil der. Så har de et plommetre i hagen som er fullt av plommer. HERLIG!  

2 kommentarer

Siste innlegg