Girls Night

I dag da jeg og Lukas sto opp fikk vi besøk av Ariana og TIne. VI skulle nemlig ta ut babyene å disse med de. Jeg hadde på meg koseklær, og hadde en skikkelig slapp, behagelig stil. Under får dere se bilder av de søte små når de koset seg på dissene. Ariana fikk prøve traktoren også, hihi, gøy!!



 Litt senere på dagen fikk jeg besøk av Lukas oldemor Britt, og Farmor Anita. Alltid koselig med besøk. Britt er kjent for å pakke inn gaver helt fantastisk, og i dag hadde hun med seg denne pakken til meg:

 Kjempe spennende. Dere får se innholdet litt senere, jeg er sååå fornøyd! Lukas storkoset seg med besøk og oppmerksomhet, som vanlig 🙂 
 Etter at besøket hadde dratt, måtte jeg bare hive meg rundt å dra en tur på butikken, gi Lukas middag, Bade han, stelle meg, kle på oss å dra på en liten trilletur. Deretter gikk turen hjem hos ei venninne som bor rett ved oss, for vi skulle ha Jentekveld. Lukas fikk joine som vanlig, heldig som han er. Vi spiste deilig burritos og koset oss med et morsomt spill! 

Har du hatt en fin dag? 

0 kommentarer

Siste innlegg