NestenUlykke

I dag kjørte jeg Alex til skolen fordi jeg hadde noen ærend og ville ha bila. Jeg har jo blitt så glad i å kjøre nå, og stortrives med å komme meg rundt på egen hånd uten å være avhegig av buss. Men i dag skjedde noe som ikke burde skje! Jeg var uoppmerksom på vei inn til rundkjøring og brøt vikeplikten min. Fra vestre kom det bil i fullfart, uten noe tegn på å bremse ned da han så jeg brøt vikeplikten. Ja, det er jo jeg som gjorde feil her, så jeg måtte bare gasse på, for å unngå smell. Det gikk heldigvis bra!!! Puuuh

Da vi kom frem til byen bestemte jeg meg for å tusle litt rundt å se i butikkene. Og da jeg hadde parkert, oppdaget jeg at jeg hadde lagt igjen mobilen hjemme. Typisk altså. Jeg er avhengi av mobil, og det er jammen grei å ha når man kjører alene og er ny bak rattet. Just in case! Men, jeg og Lukas greide oss fint uten telefon, og fikk sjekket ut de mest spennende butikkene. Deretter dro vi på matshopping før vi tok turen hjem igjen. 



2 kommentarer

Siste innlegg