Opp å stå!!

Vet dere når dagen min startet i dag? Det var ikke senere enn 03.00!! Altså, midt på natta! Lukas er i så dårlig form, og får ikke til å sove ordentlig enda han er kjempe trøtt. Og jeg vet hvordan det føles, for slik har jeg opplevd selv mange ganger når jeg har vært syk og forkjølet. Jeg forsøkte å få han til å sovne igjen, men det var av å på hele natta gjennom: 10 minutter med ro, ti minutter med gråting. Derfor besluttet jeg at vi skulle stå opp da klokka var rundt 5! 

Vi spiste frokost og stellet oss litt. Og gikk ut på tur etter ei stund. Han var jo så trøtt, og litt friskluft hjelper alltid. Det gjorde det i dag også, og ingen overraskelse var det. Lukas sovnet i baggen sin, og jeg tok han med inn på soverommet og la meg ned for å sove mer selv også. Og da sov vi til 10 tiden! Herlig! 

Måtte avlyse alle planene vi hadde for dagen, og kun fokusere på å få GUllet i bedre form. Da er det masse mammakos, avslapping, god mat og lange turer som står på planen! Nå må lille prinsen min bli frisk! Det skjærer i mammahjertet å se at han har det vondt. 

4 kommentarer

Siste innlegg