Jeg føler meg Lurt!

I dag var jeg “skikkelig” HandyWoman. Ikke fordi jeg gjorde jobben selv, som de fleste andre handywomen, men fordi JEG tok med bila vår på verksted for å få de til å skifte til vinterdekk. Ikke nok med det, jeg måtte bære alle vinterdekkene våre fra Bua, inn i bila og kjøre på snøføre med sommerdekk til verkstedet. Føler jeg virkelig har bidratt litt i dag. Sånn er det når det er jeg som er hjemme mens kjæresten både er på jobb og skole!

Vi fikk time p åverkstedet klokka 4, men de begynte ikke med bilen vår før klokka 6! Jeg kjedet meg ihjel mens jeg ventet. Ikke hadde de noe lesestoff der, og ingen TV. Booring. FIkk vite at det kostet 250 kr, men måtte betale 675 kr. i Tillegg fikk jeg ikke tilbake sommerdekkene mine! Så i morgen må jeg tilbake igje nfor å hente dekkene, vi skal jo ha de til neste sommer!



 

4 kommentarer

Siste innlegg