Er det bare jeg…. ?

Jeg som er lykkelig for at snøen har kommet?

Jeg blir så glad når jeg titter ut vinduet og snøen daler ned! Og jeg har fått julestemning allerede! Det er en såå god følelse! Får lyst å pakke inn alle juøegavene jeg har kjøpt, seøv om jeg egentlig har bestemt meg for at jeg MÅÅ vente til November!

I natt sov jeg 3 timer!? Ikke fordi Lukas hadde våkenatt, men fordi jeg så gossip Girl og var ikek i seng før 03.30. Og måtte stå opp 06.30. Etter en god frokost gikk jeg og Lukas ut på trilletur i snøværet, jeg har tatt frem Voksiposen, og pakker meg selv godt inn med både skjerf og votter. Da er det herlig å gå tur på morgenkvisten. Etter turen var vi stuptrøtte begge to, og la oss i 4 timer til!

Nå skal vi snart på shopping (again, surprise!) Men kun for å finne haloweenkostyme til oss begge to! Jeg tror jeg vet hva jeg skal være, og Lukas, så må bare kjøpe det inn. I morgen skal vi på Haloweenparty!!!!! 

 

0 kommentarer

Siste innlegg