Its Crazy out there!

For en stund siden kom jeg og Lukas hjem fra en shopperunde, kun matshopping vell å merke. Droppet Haloweenshopping i dag, men tar det i morgen rett før partyet i stede. Jeg vet jo hva jeg skal kjøpe. Vi fikk handlet inn masse god mat til helga, og i kveld skal jeg lage noe jeg aldri har laget før, det blir spennende. Da vi tuslet rundt på matshopping blåste det SNøstorm! Gikk ikke an å se noe! Men vi kom oss frem tilslutt. Lukas sov søtt i vogna si, uvitende om stormen som herjet utenfor.

 Nå tror jeg jammen det er på tide å bytte til sportsdelen på vogna. Beina til Lukas henger jo utenfor baggen, med voksiposen. Det kan ikke være noe behagelig å ligge slik. SÅ fra i morgen og fremover så blir baggen pakket bort til neste baby! 
 Snøøøøstorm, but i Kind og like it! Det er jo litt koselig! 

Nå har jeg og Lukas hatt flere timer med mor-sønn kvalitetstid. VI har sunget, leket, danset, og lest i bøker. Tullet og ledd masse! Sett på film, og tatt mange kule bilder. Jeg elsker slike stunder!!! Ingenting er bedre <3 <3 <3 

2 kommentarer

Siste innlegg