Lukas første HalloweenParty

I dag gikk turen til City Syd for å kjøpe kostyme til Halloweenpartyet. Kjøpte englekostyme til Lukas, og en skikkelig kul maske til meg selv som Lukas synes var veldig morsom.

Da vi kom frem til Haloweenpartyet som Britt, oldemora til Lukas, hadde arrangert, oppdaget jeg at jeg hadde glemt av klærne jeg skulle ha på meg. Derfor droppet jeg maska også, men heldigvis var det flere som ikke hadde kledd seg ut. Lukas ble iallefall kjempe flott, og vakker som engel!
Britt hadde virkelig stellt i stand en herlig fest! Hun serverte nydelig og smakfull mat, og masse annet herlig godis! Vi dro dit ganske sent, tror vi var der i 7 tiden, og etterhvert begynte Lukas å bli trøtt. Han er jo vant til å legge seg rundt 19.30-20.00. SÅ da klokken ble 20.30 måtte vi bare dra hjem for å legge han. Kan nesten ikke være så lenge borte når man har en liten baby som er vant til faste rutiner:) Men vi var sliten både jeg og Alex også, (han etter en lang dag på jobb, og jeg etter MYE trasking i snøstorm)  så det passet perfekt å dra i den tiden. 
Jeg elsker festene til Britt. Hun er så flink og alt er så gjennomført. Både maten, pynten og stemninga! Gøy at Lukas har fått være med på sin Første halloweenfest! 🙂 <3 

2 kommentarer

Siste innlegg