Hjemmedag er herlig

I dag har jeg og Lukas hatt en ordentlig hjemmedag, og det var på tide for å si det mildt. Får nesten dårlig samvittighet ovenfor han når vi farter så mye hver dag. Derfor var jeg bestemt på at vi bare skulle kose oss hjemme, og ta livet med ro. VI har vært å gått tur i finværet, trilletur som utviklet seg til en joggetur. Lukas storkoset seg i vogna si som alltid.

Utover dagen fikk vi besøk av noen som skulle se på leiligheten. Det er fordelen med å kjøpe noe som er helt nytt, hvis det er noen feil eller mangler, så blir det fikset ganske fort. Jeg ringte å sa fra i dag, og en halvtime senere var de her. 

I morgen har vi kontroll på helsestasjon. Gleder meg veldig, det er så lenge siden sist! Blir spennede å veie og måle han, og høre hva helsesøstra har å si. Jeg har også skrevet ned spørsmål som jeg lurer på. 

Hva har du gjort i dag? 

2 kommentarer

Siste innlegg