Shitt, Politiet kom!

IIIIIIIIiiiiiiik! I dag gjorde jeg noe DUMT! Jeg kjørte på en forkjørsvei, og oppdaget et skilt litt senere at forkjørsveien var slutt. Men det er greit, jeg så jo skiltet. Kjørte litt videre og der kom det plutselig en vei fra høyre, og en bil kom kjørende. Jeg stoppet ikke for bilen (ENDA JEG SKULLE) fordi han senket farten så mye, og ikke hadde kommet helt frem til min vei enda. Vet ikke om jeg gjorde feil her, men brøt jo vikeplikten! MEN han ga så tydelig tegn på å bremse ned, at jeg bare kjørte. DUMT

For rett etterpå hadde jeg politiet i hælen. De kjørte bak bilen som var bak meg, og satte plutselig på blålysene. Sivilpurk! “å NEI, nå er jeg fucked” Jeg ble livredd, heregud, jeg vet jo jeg gjorde en feil. MEN politiet da? DEEEN fortjener jeg ikke! 

Politiet kjørte fordi bila bak meg, og kom rett bak. Da så jeg at det ikke var sivilpoliti, men en helt vanlig politibil. Og vet du hva? De kjørte faktisk forbi meg også, og forbi alle foran meg. DEt var altså ikke meg de skulle ta! PUUUUH!! En oppvekker? JAA! 


 

2 kommentarer

Siste innlegg