Ich Bin Krank

I går natt kjente jeg det klødde i halsen, og jeg var på god vei til å bli forkjøla jeg også. Fikk ikek sove før 3 tiden på natta, fordi det klædde sånn i halsen at jeg fikk tørrhosteanfall. Jeg hater å ha tørrhoste, det er så ekkelt, å det renner av øynene hver gang! I morgest var jeg slapp, og har egentlig bare følt meg verre og verre utover dagen. Hadde en skikkelig hjemmedag i dag. Men vi måtte en tur påbutikken å kjøpe noe sykis-stasj! Appelsiner funker svært godt på meg når jeg er forkjølet!

Fikk Besøk i dag også. Koselig som alltid. I dag var det Lukas farmor som tok turen. Hun hadde med seg en gave som farfaren hadde kjøpt i Frankrike. Herlige plagg fra La aMer weekend. De skal dere få se i neste innlegg! Gled dere! 

Håper natta blir litt bedre i dag, og at jeg blir frisk fort. Har hverken tid eller lyst til å være syk lengre. Har da så mye på kalenderen som må avlyses, og det liker vi ikke. 

 

dw12dt
0 kommentarer

Siste innlegg