En merkelig samtale

Da jeg sto opp i morgest ringte jeg til Kundeservice i en bedrift. Hadde nemlig fått et brev i posten om at jeg måtte ringe og bestille time for installering.

 

 Meg: “Hei, jeg fikk et brev i posten om å ringe å bestille time”

Kundeservice: ” Ja, har du gjort det da?”

Meg: “eh, det er jo derfor jeg ringer”

Kundeservice: “åjaa….”

 

Kundeservice: “Jeg finner ikke navnet ditt i systemet”

Meg: ” Det var rart, de fant meg da jeg ringte i går. Er du sikker på at adressen du skrev er rett?”

Kundeservice: “JA, her står bare en liste av andre navn. DET VAR RART”

Meg: ” Merkelig, hva gjør jeg da?”

Kundeservice: “nei det vet jeg ikke. Jeg finner deg iallefall ikke”


Meg: (begynner  å bli rimelig utålmodig og får lyst å be om å prate med noen andre) 

Kundeservice: “jeg fant deg likevell”

Meg: (Hurra, det var på tide) SÅ flott, når har dere ledig time?

Kundeservice: “På tirsdag mellom 12 og 13.”

Meg: “ok, tirsdag mellom tolv og ett”

Kundeservice: “Nei, mellom 12 og 13.

Meg: (omg, 13 er det samme som ett, er det MULIG????) Ok, takk for hjelpa, hade

Kundeservice: “ikke legg på, eller ok, jeg kan gjøre resten selv”

Meg: slenger på røret og det rimelig kjappt. For en WEIRD samtale!!!  

dw12dt
1 kommentar

Siste innlegg