Jeg måtte kjøre i blinde!!!

I dag opplevde jeg noe skummelt! Ikke nok med at bila var HEELt tom for bensin og jeg var sikker på at vi kom til å stoppe når som helst, men det var så mye tåke at jeg ikke så mer enn en meter foran meg. Og jeg overdriver ikke, jeg så kun den lille meteren lysene greide å lyse opp. Det var tykk tåke! Krysset fingrene for at bila ikke kom til å stoppe midt i tåkeområdet, for da ville ingen ha sett oss. Og det gikk heldigvis bra – vi kom oss til bensinstasjonen.

Verre var det med sikten, jeg har aldri kjørt så i blinde før. Heldigvis kjenner jeg veien så godt at jeg vet når det kommer en sving. For tilogmed det så man ikke i den tykke tåka. Må innrømme jeg ble ganske nervøs der jeg kjørte, og følte jeg var på en helt øde planet. SÅ jo INGENTING! 

Opplevd noe liknende?

2 kommentarer
    1. Jeg kan ikke kjøre bil, må nok vente i noen år, så har aldri opplevd noe slikt.. Ihvertfall ikke med meg bak rattet, men opplevde noe lignende med pappa når vi var på en liten biltur. Vi kjørte i sånne bratte svinger og det var tykk tåke, det var jo nesten umulig å se hvor man skulle snu..

Siste innlegg