Hjelp meg!

I dag da jeg og Lukas skulle ute å kjøre, var bilen helt tom for bensin. SIst det skjedde hadde jeg bestemt meg for at det ALDRI skulle skje igjen, men plutselig sto vi der da: Med måleren under streken. Kom oss til Bensinstasjon denne gangen også, så vi berget. Hadde ikke  med meg kort, kun kontanter. Og jeg har aldri betalt med kontanter på bensinstasjon før, så visste ikke helt hvordan det fungerte.

Gikk inn til gutten i kassa og spurte hva jeg skulle gjøre. “Fyll bensin, kom å betal etterpå“. Ok, det hørtes ut som en enkel oppgave.

MEN, jeg fikk ikke opp bensinlokket. Omg, det er førstge gangen det har skjedd. Måtte derfor gå inn til gutten igjen og spørre om han kunne hjelpe meg. Og det kunne han, heldigvis. Var ikke så høy i hatten der jeg sto, newbie som jeg er. Men sånn er det å være new in business. Jeg har jo ikke hatt lappen såååå lenge enda:P Men som oftest ordner jo alt seg til slutt uansett. 

Så tok vi turen på butikken og handlet litt. I kveld skal jeg lage god middag til kjæresten kommer hjem fra jobb, nemlig biff, fløtegratinerte poteter, god saus og sopp. 

Hva har du gjort i dag?

2 kommentarer

Siste innlegg