Det er heeeelt SJUUUKT

Om 14 dager er permisjonen min ferdig!! Det er heeelt sjuk å tenke på! Allerede!! Tiden har virkelig flydd avgårde, og jeg synes min lille baby er alt for liten til å være alene uten mamman sin en heeel dag! Det er jo det som egentlig er meningen, at jeg skal tilbake på jobb. Og han evt skal i barnehage. OM 2 UKER!! Ikek til å tro! 

Heldigvis har jeg muligheten til å være hjemme med han enda lengre, det er flere måneder til jeg skal tilbake i jobb. Skal være hjemme sammen med pappan når han har pappa permisjon, så da får vi masse hyggelig familietid sammen. Passer bra han har permisjon i Desember, for da får vi kose oss med juleforberedelsene sammen, og lage våre egne tradisjoner nå som vi er en egen liten familie. <3 

Mamma elsker deg nydelige sønnen min! 

Hvor gammel var din baby da han/hun begynte i barnehage? 

8 kommentarer

Siste innlegg