Vært hos doktoren IGJEN!

I dag hadde jeg time hos legen igjen. Er jo slapp fortsatt ,og siden de forrige blodprøvene viste at jeg IKKE sliter med stoffskifte lenger, må det være noe annet. Det er ikke branok å få høre at alt er tipptopp fordi disse prøvene var fine, når jeg føler meg så slapp. Det er nesten litt flaut å dra til legen så ofte, men jeg nekter å være en av de som drar til legen for sjelden, eller for sent. Og legen tok meg heldigvis seriøst da jeg kom.

Det ble tatt masse blodprøver og magen ble undersøkt. Skal også bli sendt inn på sjekk på sykehuset. Litt skummelt, men bra at jeg blir undersøkt ordentlig! Jeg kjenner kroppen min godt, og det er ikke som det skal være nå! Nå er det bare å vente på time, og på resultatene på prøvene.

2 kommentarer
    1. Dette er ikke frekt ment altså, men med tanke på hvor ofte du skriver at du sover bare noen timer per natt, kan ikke det sees i sammenheng med å være veldig sliten? 😛

    2. Anonym: jo kanskje, men sover jo mye når lukas sover i løpet av dagen. Burde kanskje ha prøvd å endre litt på døgnrytmen for å se om det fungerer 🙂

Siste innlegg