Gøy for Baby gøy for mor

Lukas var faktisk med meg hos legen i dag. Orker ikke ordne med barnevakt når jeg likesågjerne kan ta han med. Mens jeg tok prøver så fikk han masse oppmerksomhet av sykepleierne. Heheh. Han er jo så snill og klager aldri, veldig lett å ta med seg rundt.

Etter legetimen dro vi hjem til søstra mi og Ariana en liten tur. Der fikk Lukas mat og ny bleie, og masse oppmerksomhet fra Ariana. Litt senere tok vi turen på Babysang. Lenge siden vi har vært der nå, så det var jammen på tide. Koselig som alltid, og Lukas storkoset seg. Gøy å ta han med på ting jeg ser han setter pris på. Vi sang, danset og spilte på instrumenter!

 
da vi var ferdige på Babysang dro vi på en laaaang shopperunde. Startet på XXL på Tiller, så på SKeidar, Kid, videre til Lade på BarnasHus, Ikea, Bohus osv! Var borte i flere timer! Totalt har jeg og Lukas vært på farten i 11 timer i dag. Ikke rart både mor og barn er sliten. Ble ferdig med maaange julegaver, og det føles utrolig godt! På Fredagen skal jeg og søstra mi dra på shopping uten babyene, for å gjøre oss helt ferdig. For da kan vi bare kose oss i hele desember, og slippe å stresse for å gjøre ferdig julegavene.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg