Sick-Ulf?

I dag måtte jeg og Lukas stå opp grytidlig. Vi skulle nemlig kjøre til svigerforeldrene mine, for å sitte på med dem til Værnes; slik at vi kunne kjøre bila deres hjem igjen. Vi skal nemlig låne den litt når de er på tur i Afrika! Jeg gruet meg litt til å kjøre hjem fra Værnes, ny bil, og første gangen jeg kjørte i tunnel uten noen andre voksne der. Men det gikk utrolig bra, var ikke skumelt i det hele tatt! På veien stoppet vi innom Sparkjøp og handlet noen juleprodukter, før vi kjørte hjem igjen.

Lukas storkoser seg på biltur, og det var utrolig gøy å kjøre en annen bil enn jeg er vant til. Den er så mye større enn vår bil, og vi kommer mye mer opp i høyden, noe jeg likte veldig godt!

Senere på dagen tok jeg turen til Legevakta. Skjønner virkelig ikke hva som feiler meg, og det gjør tydligvis ikke legene heller. Ikke noe utslag på ulike tester, men har så vondt i magen at jeg ikke greier å gå oppreist. Det var så vondt at jeg dro på legevakta, og det sier jo litt. Men der fikk jeg samme svar som de gir til Alle: ta kontakt med fastlegen din på mandag så følger de deg opp. De kunne iallefall si at de ikke trodde det var noe alvorlig. 

Hater å gå rundt uten å vite hva som feiler meg, når jeg har så utrolig vondt som jeg har. Menmen, får vell bare vente på resultatet fra blodprøvene jeg tok På Tirsdag. 

0 kommentarer

Siste innlegg