Helt klikko

I går fikk vi besøk av søstra mi og Ariana, og Martine, den andre tanta til Lukas . I og med at søstra mi flytter og overtar ny leilighet i morgen, så bestemte vi oss for å ha en dag med pepperkakebaking før flyttinga. De skal nemlig bruke flere uker på å pusse opp, og da blir det ikke tid til slike juleforberedelser. Vi koset oss å bakte maaange pepperkaker, drakk julebrus og hørte på musikk. Lukas fikk være med å kna litt pepperkakedeig han også, og det var stas! Pepperkakene ble kjeeempe gode, og det luktet godt i hele leiligheten.

Senere på kvelden så vi en koselig disneyfilm, Timothy Green eller noe i den duren. Likte ikke slutten, men resten av filmen var koselig. 

Kjæresten min var på julebord med jobben, og snill som jeg er så lovte jeg å hente han på natta. Martine var behjelpelig med å passe Lukas. Da klokka var 04.00 og jeg var klar for å legge meg, ringte kjæresten å ville bli hentet. Jeg hev på meg koseklær og kjørte til byen for å plukke han opp. Det var faktisk heerlig å kjøre på natta, med høy musikk, og iiiingen biler på veien! 

Så tilbake til overskriften: Maccen min er helk klikko. Sjønner meg ikke på den. Tror den trenger seg en real restart! 

1 kommentar

Siste innlegg