Julegavetips

Jeg vet det er mange som er langt fra ferdig med julegavene enda, og derfor vil jeg komme med et julegavetips til dere. Kidsbrandstore har et supert utvalg med nydelige barneklær, og frem til 30. November har de 15 prosent på alle ordinære varer. Her er det virkelig muligheter for å gjøre et kupp. Du skal lete lenge for å finne finere klær enn de har her, og jeg tipper at det er mange søte små som kommer til å bli veldig glade om det dukker opp slike fine klesplagg i pakkene under juletreet. 

Jeg har shoppet en del klær til Lukas  i denne butikken, og vet jeg kommer til å handle enda mer, kjenner jeg meg selv! 

Her er noen av mine favoritter til Jente:

  
Noa Noa                                              Ralph Lauren                                              Noa Noa

 

Her er noen av mine favoritter til Gutt

  
Lundmyr of Sweeden                                     Ralph Lauren                                         Timberland

              
                     Hugo Boss                                                 Molo                                             Ducky Beau

2 kommentarer

Siste innlegg