Prosjekt oppussing!

I dag var jeg, Lukas og Eli med søstra mi på overtakelsen av leiligheten de har kjøpt. Det er første gangen jeg har sett leiligheten hennes, og den var knallfin!!! Selvfølgelig gjennsto en del malingsarbeid, men det er jo bare koselig å “Pusse opp” sin egen leilighet. Føler jo at den er litt min også, siden jeg kommer til å besøke søstersen så ofte, hehe. Lukas var med fordi jeg ikke hadde noe barnevakt, og han lå å sov på terassen mens vi rev ned lister og begynte å male. Litt av en jobb, men så gøy å holde på!!

Da Lukas våknet, dro vi derfra. Ønsket ikke at han skal være der når det lukter maling. Vi dro heller på en bytur, og handlet noe stasj på Panduro! De hadde overraskende lite i byen, og fant ikke noe spesielt. Men stasjet fra Panduro skal jeg bruke til å “Pusse opp” diverse gjennstander jeg har liggende hjemme. Det er så koselig å holde på! 

Hva har du gjort i dag ? 

1 kommentar

Siste innlegg