Its too late

Hver dag er jeg like overrasket over hvor fort tiden flyr, og i dag er intet unntak. Nå er jeg ferdig med julevasken – endelig! Og klokka er 3 på natta. I morgen har jeg MYE på planen, så bør vell tenke på å finne senga og få ei god natt med søvn.

I dag har jeg og Lukas vært å fartet litt rundt, har handlet litt julepynt, og to fine julestjerner. Nå er det virkelig julestemning i hus, og vi er så heldige at vi skal få gamle juletreet til mamma. Det kan hende det kommer opp allerede i løpet av helga (VET DET ER TIDLIG, MEN VI LIKER JULA) Var også en tur å så på julegaver sammen med kjæresten min i dag. Vi mangler jo kun å kjøpe til pappaen hans, men vi fant ingenting.

Alex har pappapermisjon nå, og det er så herlig! Endelig kan vi være hjemme sammen, med lille skatten vår <3 <3 <3 

1 kommentar

Siste innlegg