Omg! Hva har skjedd?

I dag skjedde det noe som jeg har glemt å fortelle dere.

Da jeg skulle kjøre kjæresten til skolen, kjørte vi forbi Hårstad Hestesenter. Ved hestesenteret er det en bussholderplass. På den bussholderplassen sto en svart kassebil. Ut fra kassebila hoppet det to menn, svartkledd, med våpenbelte rundt livet. Og jeg ble bare såååå nysgjerrig! De så ut som ranere! Men jeg tror heller det var politi som var i aksjon.

Da vi kjørte videre kom det 2 politibiler i rasende fart mot oss, sikkert på vei til samme sted! Og jeg ble enda mer nysgjerrig. OG UERFAREN SOM JEG ER I TRAFIKKEN: da politibilene kom i mot meg, fikk jeg litt panikk (ja, jeg er jo livredd politibiler) så jeg kjørte fort inn til kanten, og traff kantsteinen med forhjulet, og nå kommer det en ulyd hver gang jeg svinger. Omg! But anyway;

Det sto aldri noe på adressa om hva som hadde skjedd, så jeg går rundt og er like nysgjerrig fortsatt! Men en ødelagt bil?! (Tror jeg)

4 kommentarer

Siste innlegg