For liten Lurifax!

Søtingen min lot meg sove til 10 i morgest, og det er jo rene Luxusen når man har småbarn! Herlig! Og i tillegg våknet vi til snøøøøø! Endelig kom julesteminingen tilbake. 

Etter en god frokost dro vi ut på akebrett-tur. Det er heldigvis ikke så veldig kaldt når det snør. Vi koset oss kjempe masse!!

Da vi kom inn var det tid for 1.duppen. Lukas var kjempe trøtt. Jeg sovnet som vanlig først av oss, og sov søtt ,og ante fred og ingen fare. Da jeg våknet to timer senere, lå Lukas ved siden av meg LYS VÅKEN. Han hadde ikke sovet noe. Men han hadde derimot demontert ei pute, tatt av putetrekket og surret seg inni, kastet smokker i hytt og pine, klatret opp og ned madrassen, klønet meg i ansiktet et par steder, og bare tullet rundt og koset seg! Men å sove? Nei det hadde han ingen planer om! (Han er den tålmodige typen kan du si, kan godt ligge der i 2 timer uten  å klage, å bare syssle for seg selv) 

Det tok 3 timer, så sovnet han! Han var rimelig overtrøtt da han sovnet, og nå sover han fortsatt søtt i senga si, og mammsen kan blogge med god samvittighet. 


<3 <3 <3 

4 kommentarer

Siste innlegg