Sjokk! Skjelven!

I dag skjedde det noe forferdelig! Er helt skjelven jeg! Jeg og Lukas var på vei opp rulletrappa på  et kjøpesenter, han lå å sov i vogna, og jeg ventet på at vi skulle nå toppen. PLUTSELIG sklir jeg og faller så lang jeg er! Det var RÅÅglatt! Og med med i fallet trekker jeg vogna, slik at den bekker! Og ut flyger Lukas  med voksiposen sin.

HELDIGVIS landet han mykt i armene mine, god beskyttet av vinterklær og voksipose. SÅ satt vi der i rulletrappa da, med poser som var slengt overalt, ei vogn ute av kontroll, og jeg med et skadet kne. Heldigvis fikk vi hjelp av ei hyggelig dame til å komme oss opp, få orden på alt vi hadde med oss, og noen gode ord fikk vi også på kjøpet. Puh, Det gikk heldigvis bra!! Men  jeg var sjelven i flere timer etterpå. Litt av en måte å våkne på, stakkar Lukas. 

4 kommentarer

Siste innlegg